Saturday, May 27, 2017

sisi kehidupan lain

Salam

Lama dah tak menulis. Banyak juga rasanya isu. Nak kupas satu satu  dengan perlahan.
Dalam masa beberapa bulan telah bertemu dengan beberapa orang kawan atas dasar meminati artis yang sama.. what?? Artis?? Haha... memang kelakar.

Tak pernah terjebak dunia artis yang mempunyai fan club.. dan accidently eh.. terjoin group wassup dan katanya dah dikira join fan club.. aigoooo 😅

Follow perjalanan artis tu tak kisah.. terpulang.. kalau kita suka, kita follow tapi kalau rasa x nak follow just abaikan.. bila free boleh layan.. tengok video dia nyanyi ke.. dan apa saja..

Ok. Sana sini melihat dunianya caca merba.. kawan saling menindas dan mencari glamour.. peminatnya pula bercakaran.. tapi masih ramai yang setia dan cuba bersatu hati. Aduhai dunia... rupanya ada satu sisi kehidupan lain bagi artis.. dan peminat yang meminati artis.. barulah aku sedar.. ok .. rasanya ingin berundur.. sampai masanya.. aku hanya mampu melihat dari jauh.. itu bukan kehidupan yang aku cari.. aku hanya cari kehidupan yang diredhai olehNya sahaja.. bukan mengenai sesiapa.. sekadar coretan di angin lalu..

No comments:

Post a Comment